חיסוני כלבים

מה המשמעות של חיסוני כלבים? על מי מוטלת האחריות לחסן ואילו חיסוני כלבים מומלצים? איך בוחרים את המרפאה הווטרינרית הטובה ביותר?

חשוב מאוד להבין כי כל אותם חיסוני כלבים מדוברים אינם חשובים אך ורק לבעלי החיים עצמם אלא למעשה לכל מי שבה במגע עם בעלי חיים אלה. מסתבר כי ישנן מחלות אשר עשויות להזיק במידה כזו או אחרת על הילדים ושאר בני המשפחה. כמו כן ניתן להינזק ממזיקים אחרים כמו פרעושים קרציות וכולי.

חיסוני כלבים הם רק חלק מסך כל הטיפולים אשר הכלב או החתול שלכם צריכים לקבל. ישנם כיום פעולות שצריך לבצע שהם מחויבים על פי חוק וכל מי שלא מבצע זאת כלשונו של החוק עשוי להיקנס. על כן חשוב להבין כי האחריות מוטלת על בעלי הבית של אותם הכלבים ושאר חיות המחמד.

אחד החיסונים הפופולאריים ביותר הוא אותו חיסון משושה לכלב המחסן את הכלב מכמה וכמה מחלות שהידבקות בהן עשויה לסכן משמעותית את חייו של בעל החיים שלכם. מעבר לאותו חיסון משושה לכלב יש להיוועץ עם איש מקצוע על מנת לקבל את ההלצות המקצועיות ביותר לטיפול יעיל ומונע מחלות.
  חיסוני כלבים

לשם כך חשוב מאוד לדעת לבחור נכון את מרפאת החיות שלכם. חשוב מאוד לוודא כי יתקיים רישום ומעקב רפואי אחר הכלב או החתול שלכם וכמו כן מתן פתרונות לשעת חירום.

חיסון לחתולים? איך בוחרים את המרפאה הווטרינרית שלכם?

בין אם זה חיסון לחתולים או לכל חיית מחמד אחרת מומלץ מאוד כי כל הטיפולים והמעקב יעשו באותה מרפאה. כמו כן חשוב מאוד לוודא כי באותה מרפאה תקבלו את כלל השירותים הנדרשים לטיפול בחיות המחמד כמו: סירוס ועיקור, חיסוני כלבים ושאר בעלי חיים, ניתוחים, תספורות ועוד. אין להתפשר על הטוב ביותר עבור חיית המחמד שלכם.

חיסון חתולים? ד"ר ג'רסי לזר לשירותכם!

חיסון חתולים וכלבים ועוד הרבה מאוד טיפולים תחת קורת גג אחת. הקפדה על יחס חם ואוהב וכמו כן שירות מקצועי ואיכותי. צוות רפואי מקצועי המורכב מווטרינרים, טכנאי, ספר ועוד. מחירים אטרקטיביים במיוחד לשביעות רצון הלקוחות.

קאנה קורסו