חיסונים לבעלי חיים

מה המשמעות של חיסונים לבעלי חיים? איך בוחרים את המרפאה הווטרינרית הטובה ביותר לטובת חיסונים לבעלי חיים? איך בוחרים את רופא החיות לביצוע חיסונים לבעלי חיים?

כל ילד שנולד מופנה מיד אל מרפאות הילדים אל סניפי קופות החולים וטיפות החלב על מנת לקבל את כל סדרת החיסונים הנחוצה על מנת לאפשר לו חיים ארוכים ובריאים. בעלי חיים זקוקים אף הם לאותו היחס ואותה הדאגה מצד כל הגורמים הרלוונטיים, האינטרסים לכך משותפים לבעלי הכלבים והחתולים אשר יש להם אינטרס לחסן את חיות המחמד שלהם וכמו כן לכל הרשויות ישנו אינטרס ברור על מנת שכל החיות יחוסנו.

חיסונים לבעלי חיים חשובים מאוד כאמור לבעלי החיים אך אותו בעל חיים מחוסן הוא בטוח יותר עבור כל מי שבא במגע אתו. זה נכון לגבי בעלי הבית או חיות אחרות אשר עשויות להידבק במחלות וכל מיני מזיקים אחרים. על כן חשוב מאוד לקבל את הייעוץ המתאים על מנת לוודא כי אכן חיית המחמד שלכם קיבלה את כל מסכת החיסונים הנדרשת.

כאמור החוק במדינת ישראל מחייב כל אחד המחזיק חיית מחמד לבצע מספר פעולות על מנת לטפל בחיית המחמד כראוי, עם זאת חשוב מאוד לציין כי איכות חייו של הכלב או החתול תלוי באופן ישיר לטיפול לו הוא יזכה, חיסונים לבעלי חיים הם רק חלק מהטיפול, החלק המשמעותי הוא בחירה הווטרינר הטוב ביותר.

חיסונים לגורי כלבים? היכן מומלץ לחסן אותם?
  חיסונים לבעלי חיים

כאמור בחירת מרפאת החיות הינה שלב ראשון וחשוב מאין כמותו על מנת לאפשר ליהנות מחיית המחמד שלכם לאורך שנים ארוכות. חיסונים לגורי כלבים ועד מגוון רחב מאוד של טיפולים הם השירותים שמעניקים במרפאתו של ד"ר לזר. חיסונים לכלבים גורים והמשך מעקב צמוד בהתפתחותם תוך ייעוץ והכוונה מקצועית לבעלים.

חיסונים לכלבים גורים? פנו אל ד"ר ג'רסי לזר!

צוות מקצועי איכותי ומסור ישמח לקבל את פניכם ופני חיות המחמד שלכם לטיפול חם ואוהב. מגוון רחב של שירותים כמו: חיסונים לכלבים, טיפולי פוריות, ניתוחים ועוד. חיסונים לכלבים באחריות מלאה לשביעות רצון הלקוחות.

מזון וציוד לבעלי חיים